رسانه آموزشی لرن دی ال

ما در آکادمی آموزشی لرن دی ال شما را با علم صحیح راه اندازی وب سایت آشنا می کنیم.

رسانه آموزشی لرن دی ال

ما در آکادمی آموزشی لرن دی ال شما را با علم صحیح راه اندازی وب سایت آشنا می کنیم.

امنیت فایل‌های دریافتی درشبکه های اجتماعی تضمین‌شدنی نیست

ذخیره‌سازی فایل‌های مدیایشبکه های اجتماعی روی حافظه‌ی خارجی، امکان دستکاری آن‌ها را پس از دریافت فراهم می‌کند.

واتساپ و تلگرام همواره به رمزنگاری قوی پیغام‌های درحال‌ ارسال شناخته شده‌اند. اما این دو اپلیکیشن ممکن است نتوانند فایل‌ها را پس از رسیدن به گوشی کاربر نیز امن نگه‌دارند. امروز تعدادی از محققان سیمنتک (Symantec) توضیح دادند که چگونه هکرها می‌توانند با استفاده از یک بدافزار، فایل‌های مدیای ارسال‌شده توسط این سرویس‌ها را به‌شکلی ماهرانه تغییر دهند. 

در سیستم‌های اندرویدی، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که فایل‌های مدیای آن‌ها مانند عکس و آهنگ در حافظه‌ی داخلی ذخیره‌ شود یا در حافظه‌ی خارجی. در حالت اول، فایل‌ها تنها توسط خود برنامه قابل‌ دسترسی هستند اما در حالت دوم، سایر برنامه‌ها نیز می‌توانند به فایل‌ها دست‌یابند. واتساپ به‌طور پیش‌فرض و تلگرام درصورت فعال بودن قابلیت «Save to Gallery»، فایل‌های مدیا را در حافظه‌ی خارجی ذخیره می‌کنند.

به‌گفته‌ی محققان، این بدین معنی است که اگر بدافزاری به حافظه‌ی خارجی دسترسی داشته‌ باشد، می‌تواند فایل‌های مدیای تلگرام و واتساپ را حتی پیش از آنکه کاربر آن‌ها را ببیند تغییر دهد. به‌طور مثال اگر کاربر یک بدافزار دانلود کرده و سپس عکسی در واتساپ دریافت‌ کند، یک هکر می‌تواند آن‌ را بدون متوجه‌شدن کاربر دستکاری کند. این هکر حتی ممکن‌ است توانایی دستکاری پیغام‌های مولتی‌مدیای درحال‌ ارسال‌ را هم داشته‌ باشد.

محققان این‌گونه حمله‌ها را «سرقت فایل مدیا» می‌نامند. این مشکل، از جهاتی شناخته‌شده است و در پیام‌رسان‌های اندرویدی همواره بین حریم‌ خصوصی و دسترسی آسان، یکی باید قربانی شود. با تنظیم استفاده از حافظه‌ی خارجی (که بسیار هم رایج است)، برنامه‌ها با یکدیگر سازگارتر می‌شوند؛ چراکه عکس‌ها و سایر داده‌ها با آزادی بیشتری جابه‌جا می‌شوند. اما این سازگاری بدون هزینه نیست؛ کما اینکه سال گذشته هم محققان به مشکلات مشابهی برخورد کرده بودند.

تلگرام به درخواست اظهارنظر درباره‌ی این موضوع بالافاصله پاسخ نداد. سخنگوی واتساپ نیز گفت که تغییر سیستم ذخیره‌سازی، قابلیت‌های به‌اشتراک‌گذاری این سرویس را محدود می‌کند و ممکن‌ است حتی به مشکلات امنیتی جدیدی منجر شود. 

این سخنگو در بیانیه‌ی خود می‌گوید:

واتساپ، مشکل را به‌شکل دقیقی بررسی کرده‌ و آن را مشابه بحث‌هایی می‌داند که قبلا هم درمورد تأثیر فضای ذخیره‌سازی گوشی‌ها بر اکوسیستم اپلیکیشن‌ها مطرح بوده‌ است. واتساپ درحال‌ حاضر از بهترین روش‌هایی که سیستم‌عامل برای ذخیره‌سازی مدیا فراهم کرده است، استفاده می‌کند و همگام با توسعه‌یاندروید، به‌روزرسانی‌های خود را عرضه‌ می‌کند.

با وجود توضیحات، این دو اپلیکیشن با سایر پیام‌رسان‌ها تفاوت دارند. همان‌طور که محققان اشاره می‌کنند، کاربران از برنامه‌های رمزنگاری‌شده انتظار دارند که هم درستی هویت فرستنده و هم درستی محتوای پیغام را تضمین کنند.

محققین می‌گویند: «همان‌طور که قبلا هم گفته‌ایم، هیچ کدی در مقابل نفوذپذیری امنیتی ایمن نیست.»


منبع : زومیت

روش هایی برای آزمودن مهارت‌های برنامه‌نویسی

تمرین در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت می شود، بخصوص زمانی که این تمرین برای مهارت‌های کد نویسی و برنامه‌نویسی صورت پذیرد زیرا این حرفه نیازمند تمرین‌های مداوم است.در زیر ۱۰ روش مختلف برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه‌ای تحت وب پیشنهاد شده است:


۱-شروع پروژه

کسب اطلاعات تئوری بسیار عالی است اما باید بدانید چگونه از این اطلاعات استفاده نمایئد به همین دلیل شروع یک پروژه اولین گام برای یک حرکت روبه جلو است. با شروع یک پروژه مانند ساخت وبسایت شخصی، شما می توانید میزان موفقیت در پیشبرد اهداف خود را ببینید.

۲- به جنگ بروید

شرکت در چالش های واقعی بهترین راه برای آزمودن خود در برنامه نویسی می باشد. این امر می تواند در انجمن های مختلف برنامه نویسی ممکن شود. علاوه بر همکاری با دیگر برنامه نویسان، این فعالیت بیشتر شبیه به یک بازی می باشد که برای شرکت کنندگان بسیار سرگرم کننده می باشد.

۳- پیوستن به انجمن ها

اگر شما تازه کار هستید و عضویت در گروه های رقابتی  برای شما سخت است می توانید عضو انجمن های آموزشی شوید با عضویت در این انجمن ها و ارتباط از طریق مکالمه و گپ دوستانه می توانید از نیاز خود به آموزش های بیشتر آگاه می شوید و یک دید کلی از وضعیت خود بدست آورید در این روش می توانید مستقیم مشکلات خود را از دیگر برنامه نویسان بپرسید.

۴-برنامه های شبیه سازی

به کمک این ابزار می توانید دانسته های خود را در قالب یک برنامه شبیه سازی مورد آزمون و خطا قرار دهید. این برنامه ها با اجرا کردن فرمان کدنویسی در یک مرورگر و بررسی چالش های مختلف به شما نشان می دهند که چقدر از سطح انتظارات فاصله دارید. و اگر به مشکلی در روند برنامه نویسی برخورد کردید با استفاده از پروژه های آماده ای که از پیش تهیه شده می توانید کمک بگیرید و در برخی مواقع برای ایجاد انگیزه بین برنامه نویسان رقابت هایی در وبسایت شرکت، برگزار می شود که می توانید با شرکت در آن سطح خود را بسنجید.

۵- مشاهده فیلم های آموزشی

بسیاری از افراد در زمینه برنامه نویسی خبره هستند که تعداد آنها زیاد است شما می توانید با مشاهده فیلم های آموزشی این افراد گام به گام در زمینه برنامه نویسی پیشرفت کنید.

HTML

۶- پازل ها و امتحانات

تعداد بسیار زیادی از پازل های کد نویسی و آزمون های آنلاین وجود دارد که زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهند البته این آزمون ها بیشتر برای فروش قرار می گیرند همچنین برای آزمودن خود در این آزمون ها باید با یک استاد حرفه ای در این زمینه ارتباط بگیرید.

۷- بازی در راه برنامه نویسی

زمانی که شما سرگرمی همراه با برنامه نویسی را انتخاب می کنید به این نتیجه خواهید رسید که این روش بسیار بازدهی بالاتری نسبت به مطالعه تئوری بدون هیچ گونه سرگرمی خواهد داشت این روش کمک می کند تا مغز راه های دیگری را برای حل مسائل برنامه نویسی ارائه دهد و در نتیجه بسیار مفید خواهد بود.

۸- جستوجوی وب سایت آزمایش

سایت های ارزیابی برنامه نویسی یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای ارزیابی سطح، در کد نویسی می باشند. یک وبسایت ارزیابی شامل تست های زیادی در بخش های مختلف می باشد که به کمک آن می توانید توانایی خود را در امر کد نویسی مورد ارزیابی قرار دهید و از سطح خود در این حرفه آگاه شوید.

۹- نظم شخصی

یکی از بخش های اصلی در برنامه نویسی این است که راه خود را در دنیای برنامه نویسی پیدا کرده باشید شما می توانید در فعالیتهایی که به شما در این امر کمک می کنند شرکت کنید همچنین از طریق مشاهده و تمرکز برروی فیلم آموزشی های مختلف که توسط افراد حرفه ای ساخته شده اند به این مهم دست یابید.

۱۰- یادگیری از سرتا سر دنیا

اگر شما در حال یادگیری یکی از زبان هاب رنامه نویسی می باشید بهتر است با برنامه نویسان از سراسر دنیا آشنا شوید یکی از مراجعی که برنامه نویسان بیش از ۱۰۰ کشور در آن عضو هستند سایت توپتال است که در آن افرادی با استعداد فوق العاده بالا فعالیت دارند و می توانند در روند کاری شما تاثیر مثبت بگذارند.


منبع :khabaronline.ir

پنج گام اساسی ،برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی


گام اول

انواع کسب و کار اینترنتی

۱- فروش محصولات فیزیکی

در نظر داشته باشید راز موفقیت این نوع کسب و کار اینترنتی در سرعت تحویل کالای شماست. هرچقدر سیستم دلیوری شما دقیق‌تر و خوش‌قول‌تر باشد، بیزینس شما موفق‌تر و پول‌سازتر خواهد بود. یکی از ارزش‌های استارت آپ های موفق اسنپ . دیجی کالا همین سیستم دلیور آن‌هاست.

درفروش محصولات فیزیکی ممکن است شما مالک، تولیدکننده و توزیع‌کننده کالا باشید. اما ممکن هم هست کالا متعلق به شما نباشد و شما واسطه فروش باشید.

بر همین اساس این مدل کسب و کار اینترنتی به دو نوع دیگر دسته‌بندی می‌شوند:

الف- فروش مستقیم

ب- فروش واسطهای


۲- فروش محصولات مجازی

فروش انواع نرم‌افزار ویندوز، اپل و اندروید و فروش آنتی‌ویروس، محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی قابل دانلود مانند فایل‌های ویدیویی و صوتی در این نوع محصولات مجازی هستند.

در این نوع کسب و کار اینترنتی مشتریان به‌راحتی تصمیم به خرید می‌گیرند؛ چراکه فاصله خرید تا تحویل کالا در حد چند دقیقه است.سایت‌هایی مثل فرادرس و استاد سلام و از این نوع سایت‌ها هستند. با سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی مثل کتاب سبز و کتابناک. سایت‌ها فروش کتاب‌های صوتی مثل نوار.

راز موفقیت این نوع کسب و کار اینترنتی در سیستم‌سازی دقیق و طراحی سایت حرفه‌ای فروشگاه مجازی است.


۳- فروش خدمات

در این مدل کسب و کار اینترنتی انواع خدمات از طریق اینترنت ارائه می‌شوند. خدماتی مانند مشاوره، رزرو هتل، خرید بلیت هواپیما و قطار به‌صورت آنلاین. رزرو یا خرید همایش و کنسرت. خرید بلیت سینما که در ابتدای مقاله مثال زدیم.


۴- کسب و کارهای اینترنتی مبتنی بر محتوا

یکی از بهترین و کم درد سرترین مدل های کسب و کار اینترنتی، مدل درآمدزایی از تولید محتوا و فروش محتوا است. شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه، تولید محتوا است. تولید محتوای باارزش و تبدیل آن به پول و ثروت. هم می‌توانید به‌صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به‌صورت غیرمستقیم! در ادامه به آموزش این روش به‌صورت مفصل خواهیم پرداخت.


۵- کسب و کار اینترنتی مبتنی بر مهارت و تخصص

یکی دیگر از مدل های کسب و کار اینترنتی، فروش مهارت و تخصص از طریق اینترنت است. ممکن است شما مهارت برنامه‌نویسی داشته باشید. مهارت طراحی سایت، مهارت سئو، مهارت بازاریابی اینترنتی و سئو. این مهارت‌ها قابلیت فروش هستند. با انجام دادن پروژه‌های مختلف می‌توان درآمد بسیار خوبی از اینترنت کسب کرد. مهارت‌های کسب درآمد از اینترنت در دنیای امروز بسیار اهمیت پیداکرده‌اند. ما در دوره غیرحضوری و قابل دانلود کسب و کار اینترنتی، تمام این مهارت‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.


گام دوم

ایده های کسب و کار اینترنتی

۱- ایده فروش محصولات فیزیکی

۲- ایده فروش محصولات مجازی

۳- ایده فروش خدمات

۴- ایده تولید محتوا

۵- ایده های مبتنی بر مهارت و تخصص

 

گام سوم

مهارت‌های لازم برای کسب‌ و کار اینترنتی

مهارت‌های اصلی برای کسب و کار اینترنتی عبارت‌اند از:

۱- ارزیابی ایده

۲- طراحی بیزینس مدل

۳- طراحی سایت حرفه‌ای

۴- تولید محتوا

۵- بازاریابی اینترنتی

۶- طراحی سیستم فروش

۷- تبلیغ نویسی در وب

۸- بازاریابی شبکه های اجتماعی

۹- سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

۱۰- توسعه و مدیریت سایت

 

گام چهارم

راه اندازی کسب‌ و کار اینترنتی

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی:

۱- ثبت دامنه مناسب

۲- انتخاب هاست مناسب

۳- طراحی سایت با آخرین متد روز دنیا

۴- ایجاد هویت برند در طراحی

۵- تولید محتوای مناسب با برند

 

گام پنجم

توسعه و مدیریت کسب و کار اینترنتی

۱- معرفی سایت به موتورهای جستجو

۲- بهینه سازی سایت برای گوگل SEO

۳- سیستم فروش حرفه‌ای

۴- طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج

۵- پیاده‌سازی تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی

۶- آنالیز دقیق رفتار کاربران در سایت

۷- طراحی قیف بازاریابی

 

نتیجه‌گیری:

 

شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به ایده عجیب‌وغریب و تخصص‌های خاصی ندارید. بهتر است ابتدا با انواع کسب و کار اینترنتی آشنا شوید. سپس ایده های خود را ارزیابی کنید و یک مدل کسب و کار اینترنتی اولیه تهیه کنید. مهارت‌های لازم را در دوره های آموزش کسب و کار اینترنتی افزایش دهید یا برون سپاری کنید. سپس راه اندازی کسب و کار اینترنتی. یادتان باشد پس از راه اندازی، نیاز به نظم، توسعه و یادگیری مهارت‌های زیادی دارید. مهارت بازاریابی اینترنتی، تکنیک‌های افزایش فروش سایت، افزایش جذابیت کاربران، سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و تولید محتوای ناب و تخصصی. برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه باروزی ۶ ساعت کار در منزل هم واقعاً می‌توانید موفق باشید. اما یادتان باشد باید تلاش کنید و دائماً مطالب جدید یاد بگیرید. در دنیای رقابتی امروز مهم‌ترین مزیت رقابتی شما نسبت به رقبا می‌تواند مهارت‌های کسب و کار اینترنتی شما باشد.


منبع : behtarinideh.com

گوگل کتاب هوشمند تولید می کند

حق امتیاز اختراع جدید گوگل نشان می دهد این شرکت در پی ساخت یک کتاب هوشمند است. این گجت مانند کتاب چند صفحه یا نمایشگر دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، حق امتیاز طرح یک تلفن هوشمند متعلق به گوگل منتشر شده که شبیه یک کتاب است.

به عبارت دیگر این دستگاه مانند کتاب دارای صفحات مختلف است. حق امتیاز مذکور در این اواخر ثبت شده و نشان می دهد گوگل مشغول بررسی ایده «کتاب هوشمند» است که احتمالاً صفحاتی جداگانه برای اپلیکیشن های مختلف دارد.

این گجت لولایی جداگانه برای هر صفحه دارد. چنین ابزاری را فقط می توان با کمک نمایشگرهای انعطاف پذیر ابداع کرد. البته بخش بیرونی این کتاب هوشمند احتمالاً از یک نمایشگر غیر تاشو ساخته می شود تا از دستگاه حفاظت کند.

گوگل با کمک چنین طرحی می تواند تعداد صفحات کتاب هوشمند را به طور شخصی برای هر کاربر ارائه کند.

البته هیچ جزئیاتی درباره مکان باتری، پردازشگر یا قطعات مهم دستگاه وجود ندارد.